Som det brukar vara...

Dag 8 - mätning och vägning

Kategori: Att banta med slanka

Så sant som det var sagt.

Tänker fatta mig kort då jag alldeles strax ska iväg med min mor på lite äventyr.

Under 8 dagar på ren kur med SLANKA har jag gått ner 2.4kg. Mindre än väntat med tanke på att man tömmer ur allt ur kroppen. MEN det ska jag inte se som någon motgång då jag har fått mens, vilket gör att viktnedgången saktas ner något. Iallafall saktar sifforna på vågen ner, de där sifforna som man inte ska hänga upp sig på! Nåja, jag har som jag skrev tidigare mätt mig noggrant och de resultaten var mer "whaaat!".

tjockmagen har minskat 1.5cm runt om.
midjan, detta är sjukt, har minskat 10.5 cm. (hej svullen innan???)
runt tuttarna och ryggen har det försvunnit 6 cm
låren går aningen saktare, såklart, - 0.5
överarmen, aka jäddhänget har minskat 3cm första veckan.

Så kontentan av detta är att det är fan så mycket roligare att mäta sig än väga sig. Kontentan är även att jag måste ha varit rätt svullen över lag innan det här. Nåja, det var allt jag hade just nu!





                                                                                                                                                   Ciao!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Fan vad du är duktig Jennie!

    2012-08-18 | 09:51:17
  • Jennie säger:

    Tack <3

    2012-08-18 | 17:18:47

Kommentera inlägget här: