Som det brukar vara...

varför jag inte bloggar längre.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag har funderat på det i några veckor faktiskt och jag har nu kommit på varför jag inte gör det. Mhm. Thats right. Det måste hända något som aldrig händer annars, jag måste känna en känsla som jag inte känner så ofta eller jag måste må på ett speciellt sätt. Bra eller dåligt. Eller snarare asbra eller asdåligt eller bara ha en såndär skum känsla av att man måste få ur sig saker som man inte vill prata om men ändå dela med sig av. Ni vet vad jag menar. Jag menar, jag har typ instagram till att bara dela med mig av dagliga skitsaker.

Då undrar ni, jaha och varför bloggar hon nu då? Jag har en såndär känsla nu. Varför? Jo min bättre hälft är bortrest och jag ska sova ensam i vårat hem för första gången någonsin. Jo, jag har bott här i snart två år och jag har ALDRIG sovit här ensam. Varför? 'Cause I FUCKING hate it. Att sova ensam alltså. Och speciellt här... creepyhouse.

Jag älskar min sambo/fästman så himla mycket så det gör ont när han är borta. Ni vet, det svider i magen och känslan av att vara nästan lite febrig kryper sig på. (Tyck synd om mig-känslan)

Och eftersom jag funnit mitt livs kärlek så vill jag inte vara borta från honom. Och han kommer hem på TORSDAG? va i helvete liksom. Nej pallra dig hem nu karljävel så jag får sniffa på dig.


Nåja, nu vet ni det. Jag kommer säkert skriva varje dag nu när han är borta för att beklaga mig över hur mycket jag saknar honom.





puss älskling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: