Som det brukar vara...

hejsvejs!

Kategori: Att leva i nuet

Ja. på en vecka eller två har vi hunnit med endel. Iallafall såpass mycket att vi fått en lägenhet i Örebro. Shit. Jag har varit så sjukt glad och pirrig och hetsig över det här. Nu är det bara några papper som ska skickas in till Öbo och sen är det klart. Men oron återstår såklart alltid. Räcker mitt CSN och hans inkomst? Godkänner dom det eftersom det är JAG som sökt lägenhten? Klart dom gör... Men jag blir lite orolig ändå. Jag är väl sån som person kanske. Oron släpper liksom inte riktigt. 

Nåja. Jag kände bara att jag var tvungen till att skriva av mig lite om det här. Fan, ångest på hög nivå här. Men det är nog för att det är så tyst här. Det är likabra att kolla om det finns nån tvättid!

Lika roligt inlägg idag! ;D









                                                                                                                                             Ciao!

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Klart dom gör!

    2012-10-24 | 20:08:21

Kommentera inlägget här: